Wszystkie posty oraz zdjęcia w postach na tym blogu są naszą własnością! Nie wyrażamy zgody na kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez naszej zgody. W wypadku naruszenia praw autorskich, na podstawie art. 78, art.81 Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. Dz. U. 1994, nr 24, poz. 83, tekst jednolity: Dz. U. 2006, nr 90, poz. 631, sprawa zostanie skierowana do odpowiednich organów.

niedziela, 30 kwietnia 2017

W skrócie. Film i zdjęcia



Kochani. Nie umiem zebrać się w sobie i napisać posta dlatego postanowiłam nagrać krótki film. Nie jestem w tym 
taka dobra jak Pau z bloga Nasza Czwórka ale mam nadzieję choć troszkę Wam się spodoba. Podróż do ośrodka zabiera dość sporo czasu więc może uda się coś tu napisać. Z góry przepraszam, że się powtarzam i szybko mówię, ale przyznam szczerze że coś ostatnio nie tak z moją pamięcią i koncentracją... 
Pokaże Wam nowe miejsce gdzie obecnie przebywa Adam. Trzymajcie się ciepło! 


Kliknij w powyższy link.

















21 komentarzy:

  1. Żanetko, jesteś mega dzielna kobietą. Adam jest szczesciarzem, ze ma obok siebie tak wspaniała istotę. Jestem pewna, ze Wasza miłość (Twoja i Trojeczki) okaże się najlepszym lekarstwem. W dalszym ciągu trzymam kciuki za postępy Adama i za to żebyście jak najszybciej mogli Go zabrać do domu. Ściskam wirtualnie - Martka

    OdpowiedzUsuń
  2. O mammmo! Ale Wam te dzieciaki szybko rosną! Słodziaki! A Michalinka to mała modelka! Piękność! Okolica piękna, ale bardziej na spacery niż wizyty. Pewnie musisz się dużo nachodzić. Podziwiam Cię przeogromnie.Jeszcze nigdy nie spotkałam tak silnej i zaradnej dziewczyny. Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  3. Żaneto!Jesteś wspaniała~trzymajcie się,przesyłam pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ale nie widzę nic wspaniałego w tym że odwiedzam chorego męża. Każdy zrobił by to samo na moim miejscu. Wierzę w lepszy czas dla nas. I modlę się o zdrowie i powrót Adama. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Do byłego siemianowiczanina : nie interesuje mnie co o mnie myślisz. Mam najwspanialsze dzieci pod sloncem, i nie mają Downa. Nie zranisz mnie w żaden sposób bo jestem niezniszczalna i mam gdzieś twoje zdanie o nas. Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic o nas nie wiesz siemianowiczanko... ☺ popatrz na swoje życie. Jeszcze Ci Adam udowodni jaki jest silny. Oby Ciebie Bóg nie pokaral tak jak nas. My wielcy grzesznicy...

      Usuń
  5. Żanetko, piękne i ważne słowa. Dziękuję Ci za nie. I życzę szybkiego powrotu Adama do domu. Basia

    OdpowiedzUsuń
  6. Pani Żanetko dziękuję za ten wpis, i filmik. W rodzinie sile,a mąż czuje Pani i bliskich obecność, tj najważniejsze. Nie ma sensu się tłumaczyć, Ci prawdziwi przyjaciele tego nie potrzebuja, a cała reszta jest nie ważna :). Pozdrawiam, Iwona

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż łzy się cisną... Mam nadzieje ze Pani mąż wróci do zdrowia. Jeśli rozumie co się dzieje to na pewno cierpi przez swoją bezsilność. Jest Pani bardzo dzielna. Podziwiam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Żanetko kochana ....patrze i płacze . Zarazem podziwiam za siłę jaką masz. Powiedz serce co robisz z dzieciaczkami jak jeździsz do Adama ? Dzielna dziewczyna z Ciebie ! Jeszcze słoneczko dla Ciebie zaświeci :* * Pozdrawiam , Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkam z siostrą obecnie i to ona zostaje z dziećmi. Od lutego dzieci mają ciocie a wkrótce będzie też babcia - mama Adama. Dziękuję za ciepłe słowa i pozdrawiam

      Usuń
  9. 💜💜kochana jesteś cudowna !!Kasia z ujastka

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciągle trzymam kciuki za Waszą rodzinę. Obserwuje jak wspaniale "trzymacie się za ręce".
    Wierze, że wszystko się ułoży i życie wróci na spokojny, dobry tor.
    W Twoim głosie słychać dojrzałość i pokorę. Nie zazdroszczę Ci sytuacji, ale zazdroszczę konsekwencji, siły i organizacji.
    Wszystkiego dobrego, trzymaj się ciepło.
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiadomo co czeka za zakrętem, ale ten zyciowy egzamin zdaje Pani pięknie! Pozdrawiam i zycze duzo spokoju, wytrwalosci, usmiechu mimo wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cały czas trzymam za was kciuki i wierzę, że już niedługo Adam będzie z wami, w waszym nowym domu. W miłości siła :-)
    Filmik to super pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za filmik! Jesteś piękną, inteligentna i silną kobietą!! Nie czytaj nawet tych pierdół od tych pajaców, nie ma nawet w nich krzty prawdy!! Ci którzy plują jadem zapłacą za to prędzej czy później i szkoda mi ich, bo żyją bez wiary i miłości i empatii. Modlę się za Was, te słońce musi wyjść zza chmur w końcu i tak będzie, wierzę w to!
    Dzieciaki prześliczne. mam nadzieję że są grzeczne dla mamci :) Super że Mateuszek dostał się do przedszkola, nieco odetchniesz :) Myślę o Was często, trzymam kciuki!
    Driada

    OdpowiedzUsuń
  15. Serdecznie pozdrawiam Was wszystkich Żanetko.dziękuję za filmik i nadal bėdę mocno trzymać kciuki za Adama xxx

    Powtarzam się z propozycją pomocy. Widzę, że świetnie sobie radzicie ale jakby cokolwiek trzeba Wam było to pisz na e-mail (dora.donig@gmail.com)

    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  16. Zanetko, rzadko komentuje Waszego bloga... Adam miał szczęście trafiając na Ciebie- piękna, mądra i ciepła kobietę. Niech Bóg ma Was w swojej opiece... Modlę się o zdrowie dla Adama.

    OdpowiedzUsuń
  17. Sądzę, że jesteś wspaniała ,dlatego,że pomimo trudów dnia codziennego potrafisz być taka opanowana, wierząca i pozytywnie nastawiona na pokonywanie kłopotów. Chciałam przekazać Ci ciepłe słowo podziwu, szkoda, że nie trafiłam nim w Twoje oczekiwania, pozdrawiam serdecznie, jestem z wami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo! Chyba nie potrafię przyjmować komplementów. Wkrótce bardzo pozytywna notka! Pozdrawiam gorąco!

      Usuń