Wszystkie posty oraz zdjęcia w postach na tym blogu są naszą własnością! Nie wyrażamy zgody na kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez naszej zgody. W wypadku naruszenia praw autorskich, na podstawie art. 78, art.81 Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. Dz. U. 1994, nr 24, poz. 83, tekst jednolity: Dz. U. 2006, nr 90, poz. 631, sprawa zostanie skierowana do odpowiednich organów.

poniedziałek, 18 maja 2015

Nie zdążyliśmy się pożegnać

Gdy nadchodzi moment, że ktoś bliski gaśnie w białej mgle i odchodzi do tego lepszego świata, wtedy czas staje w miejscu. Pozostaje żal do życia, że tak się ułożyło, że przecież mogło być inaczej. Nie zdążyliśmy się pożegnać. Tyle lat się nie widzieliśmy. Nawet nie zdążyłaś zobaczyć swojego drugiego prawnuka.
Mamy nadzieję, że jesteś już w lepszym świecie, gdzie znowu przytulasz swojego ukochanego męża. 
Babciu/prababciu - niech dobre anioły zabiorą Cię do raju. 

 2009 z Michalinką

2011 z Michałkiem

Wierzymy, że uśmiechasz się teraz 
do swojego prawnuka Mateuszka z nieba

2 komentarze:

  1. (*) kolejny Aniol w Niebie... Moja Babcia nie poznala swoich wnukow,ale wierze,ze siedzi sobie na chmurce, kiwa swoimi krotkimi nozkami,jak to zawsze nam obiecywala ;) i patrzy na nas...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochani strasznie mi przykro. We wtorek minęło 2 miesiące jak odeszła moja babcia a ja mam wrażenie jakby to było wczoraj. Jestem przekonana, że Wasza babcia patrzy na Waszą cudowną piąteczkę z góry i szeroko się uśmiecha.
    Macie teraz swojego powiernika w niebie. Przytulam mocno :*

    OdpowiedzUsuń