Wszystkie posty oraz zdjęcia w postach na tym blogu są naszą własnością! Nie wyrażamy zgody na kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez naszej zgody. W wypadku naruszenia praw autorskich, na podstawie art. 78, art.81 Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. Dz. U. 1994, nr 24, poz. 83, tekst jednolity: Dz. U. 2006, nr 90, poz. 631, sprawa zostanie skierowana do odpowiednich organów.

niedziela, 26 października 2014

Najlepsze konkursowe historyjki

Historyjek przyszło mnóstwo, niektóre osoby przysłały nam po kilkanaście zabawnych sytuacji. My publikujemy trzy naszym zdaniem najlepsze historyjki, których autorkami są: J.Sinda, J. i B. Jakubowscy oraz A. Kałużny. Gratulujemy zwyciężczyni!
 

Zdziwienie Dominika
- Mamo, czemu Tata pojechał już do pracy?
- Najpierw do urzędu skarbowego, a potem do pracy.
- Oo, do szkalbowego? To znajdzie szkalb!


Maluje się kosmetykami. Zuzia mi się przygląda i pyta:
- Mogę też się pomalować?
- Nie kochanie, jesteś jeszcze za mała!
Patrzę co młoda robi, a ta wzięła stołeczek, stanęła na nim i mówi:
- Teraz jestem duża! Mogę się już pomalować?!


Kilka dni temu powiedziałam mojej niespełna czteroletniej córci, że po obiadku pójdziemy do sklepu. 
Na obiad zrobiłam pyszne racuchy, które obydwie lubimy. Później się ubrałyśmy. Moja córcia mój wygląd jak zwykle podsumowała:
- pięknie wyglądas mamusiu!
W pewnym momencie, gdy już byłyśmy w sklepie, podszedł do nas sprzedawca. Zapytał czy w czymś pomóc, na co rozgadana jak zwykle Madzia wypaliła: 
- moja mamusia jest piękna i ma duże cycusie, a dziś na obiad jedliśmy ropuchy...


Nawiasem mówiąc uśmialiśmy się do łez czytając niektóre z zabawnych sytuacji :) Przepraszamy za dłuższą nieobecność. Będziemy teraz nadrabiać blogowe zaległości. Pozdrawiamy!

3 komentarze:

  1. Dzieci potrafią strasznie rozśmieszyć, ich teksty bywają lepsze niż niejeden kawał, mają to coś, co powala na kolana, ach te nasze dzieciaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Teksty świetne:)) Fajnie, że wracacie:) Pozdrawiam:>

    OdpowiedzUsuń