Wszystkie posty oraz zdjęcia w postach na tym blogu są naszą własnością! Nie wyrażamy zgody na kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez naszej zgody. W wypadku naruszenia praw autorskich, na podstawie art. 78, art.81 Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. Dz. U. 1994, nr 24, poz. 83, tekst jednolity: Dz. U. 2006, nr 90, poz. 631, sprawa zostanie skierowana do odpowiednich organów.

niedziela, 30 marca 2014

Przeszłaś tylko do sąsiedniego pokoju... do zobaczenia [*][*][*]

"Śmierć nie jest końcem wszystkiego.
Przeszedłem tylko do sąsiedniego pokoju... Nadal jestem sobą...
I dla siebie jesteśmy tym samym, czym byliśmy przedtem.
Zatem nazywaj mnie wciąż moim imieniem, mów do mnie, jak zawsze...
Nie zmieniaj tonu głosu, nie rób poważnej i smutnej miny.
Śmiej się, tak jak dawniej robiliśmy to razem...
Uśmiechaj się, myśl o mnie, módl się za mnie...

Niech moje imię będzie wciąż wymawiane, ale tak, jak było zawsze - zwyczajnie i
bez oznak zmieszania.
Życie przecież oznacza to samo, co przedtem, jest tym samym, czym zawsze było...
Żadna nić nie została przerwana...
Dlaczego więc miałbym być nieobecny w twoich myślach tylko dlatego, że nie
możesz mnie zobaczyć?
Czekam na ciebie bardzo blisko... Tuż-tuż...
Po drugiej stronie drogi.
..." 
( autor nieznany ) 
 
 Ciociu / moja Mamo chrzestna - blisko dwa lata temu dodawałem to zdjęcie na blogu, kiedy odszedł wujek. Dzisiaj zgasła Twoja świeczka życia i pewnie jesteś już teraz w niebie wraz ze swoją miłością, za którą tęskniłaś od momentu kiedy od nas odszedł Tata chrzestny Michalinki.

 Dziękuję za wszystkie lata, za okazywaną miłość i dobroć. Przykro mi, że nie mogłem być z Tobą w tych chwilach w szpitalu. Przykro mi, że nie mogłem Cię chociaż zobaczyć i przytulić. Strasznie mi smutno, choć wiem, że takie są koleje losu i wszystkich nas czeka to samo. Śmierć jest bramą, przez którą każdy musi przejść. Ale tak zwyczajnie, po ludzku, jest mi źle i łzy płyną z oczu. Tym bardziej, że tu na obczyźnie przeżywa się rozłąkę jeszcze bardziej. 
 Ciociu, do zobaczenia... Jesteś w naszych sercach.

8 komentarzy:

  1. Wyrazy współczucia! Miejmy nadzieję, że ta druga strona jest tą lepszą!

    OdpowiedzUsuń
  2. Swoją drogą Misia bardzo podobna do cioci!

    OdpowiedzUsuń
  3. tak strasznie nam przykro.....:((

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochani strasznie mi przykro lecz wierzę że kiedyś jeszcze będzie Wam dane ciocię przytulić. Jeszcze nie teraz ale kiedyś :( Przytulam mocno mocno

    OdpowiedzUsuń