Wszystkie posty oraz zdjęcia w postach na tym blogu są naszą własnością! Nie wyrażamy zgody na kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez naszej zgody. W wypadku naruszenia praw autorskich, na podstawie art. 78, art.81 Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. Dz. U. 1994, nr 24, poz. 83, tekst jednolity: Dz. U. 2006, nr 90, poz. 631, sprawa zostanie skierowana do odpowiednich organów.

poniedziałek, 10 lutego 2014

MAX KOLONKO - mówię jak jest

Jeśli ktoś jeszcze tego programu Maxa Kolonko nie widział, to polecamy z całego serca. Warto wyłączyć telewizję, wyrzucić gazety i włączyć myślenie...oraz internetowy kanał MAX KOLONKO - MÓWIĘ JAK JEST pod adresem http://www.youtube.com/playlist?list=PL1cAturoTLPOQdA9swQSNE7SWTyucPP5K



4 komentarze:

  1. Widziałam to mój mąż mi pokazał. Ja jestem w szoku do dzisiaj bo widziałam wszystkie filmy Maxa Kolonko i wiele zrozumiałam dzięki niemu. Ostatnio był odcinek o tej całej aferze z Owsiakiem i Max wyjaśniał dlaczego zostało to tak rozdmuchane. Chodziło o lasy państwowe i przejecie kasy z wpływów do nich. No i o sterowaniu Polakami przez niemieckie media to już mnie zszokowało ale jak się poukłada obok siebie małe elementy to wszystko zlepia się w jedną całość. Pozdrawiam. Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobnie z TV POLONIA - ja na przykład nie wiedziałem, że Polscy podatnicy finansują prywaciarza za granicą a wszystko przy aprobacie MSZ i p. Prezydenta... Szkoda słów. Adam

      Usuń
  2. To znaczy, że ci, którzy czytają gazety i nie zgadzają się z panem Maxem mają wyłączone myślenie?

    W kilku kwestiach jestem w stanie się z nim zgodzić, ale ogólnie jawi mi się jako z deczka "oszołomiasty" egzemplarz.

    Pozdrawiam

    zuzana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, chodziło o to, że czasem warto zmienić "dostawcę" wiadomości i spróbować mieć szerszą perspektywę patrzenia na to co się dzieje wokół... Co do oszołomiastego egzemplarza pozwolę się nie zgodzić - może mówi to co myśli bez zastanowienia, ale akurat mi się to podoba. Pozdrawiam, Adam

      Usuń