Wszystkie posty oraz zdjęcia w postach na tym blogu są naszą własnością! Nie wyrażamy zgody na kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez naszej zgody. W wypadku naruszenia praw autorskich, na podstawie art. 78, art.81 Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. Dz. U. 1994, nr 24, poz. 83, tekst jednolity: Dz. U. 2006, nr 90, poz. 631, sprawa zostanie skierowana do odpowiednich organów.

środa, 30 stycznia 2013

Jesteś fantastyczny!

Michaś wczoraj się przełamał  przy śniadanku i niespodziewanie powiedział "abobus" ( autobus ), a to za sprawą bajki Muki. 
Ucieszyliśmy jakby powiedział pierwsze swoje słowo :) Dla Michałka autobus to był "na" a nasz dialog zawsze tak wyglądał :
- Michałku powiedz "autobus"
- na
-a powiedz "auto"
- auto
- powiedz bus
- bus
- a teraz razem auto-bus
- na

Więc ile razy próbowaliśmy, tyle razy Michaś stawiał na swoim. 
I kiedy chwaliliśmy synka za postępy, Michalinka podsumowała mówiąc do brata " Jesteś fantastyczny! "

Rozgadał się synuś na całego. I już mniej się złości, ale wolę nie zapeszać. :P Okres buntu pewnie powoli minie i będziemy mogli powiedzieć, że mamy w domu aniołka :) Dzieci mamy cudowne, a że łobuzy? Każdy z nas taki był :) 

Co do Michalinki to chyba wybierzemy się z nią by zagrała w lotto.  Przy naszych wygłupach, Misia miała takie szczęście, że ugryzła mnie prosto w znak/ włókniak dość dużych rozmiarów, który mam na plecach. Tak trafić, to trzeba mieć szczęście, co nie? Wybieram się dziś do dermatologa po pracy, gdyż boli mnie i krwawi. Pewnie mi go wytną.








Mama Żaneta

15 komentarzy:

  1. Wszyscy jestescie fantastyczni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Wam dzieciaki urosły! A Misia to już na prawdę duża dziewczynka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, a Misia to już mała kobietka :) taka już dorosła... :)

      Usuń
  3. Brawa dla Michałka:) Z Michasi to już panienka:)Po zdjęciach widać, że zdrówko wróciło:)Wszystkie minki zadowolone, aż miło popatrzeć.Pozdrowionka:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. humorki dopisują, choć kaszelek i kater dalej trzyma. Pozdrawiamy!

      Usuń
  4. Fantastyczne macie te dzieciaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żaneto jak Ty fantastycznie wyglądasz!!!
    Jak Ty wyszczuplałaś.Jak tam Twoja dieta Dukana???
    Ile już ważysz i jaka jest Twoja waga marzeń???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez przesady, ale dziękuję bardzo. Dietę stosowałam rok temu i szczerze nie utrzymałam jej. Powinnam raz w tygodniu stosować tę dietę. Wróciło mi 4 kg i tak zostaje bez zmian. A moja wymarzona waga to 74 kg, czyli jeszcze 6-7 kg mniej. Ale głównie przeszkadza mi brzuch, ale nic na siłę :)

      Usuń
  6. ale już duże twoje dzieci, a Michaś jaki przystojniak, zresztą Michalinka też ładna dziewczynka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zgadzam się z Tobą, ale ok

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale Miśka jest podobna do swojej Mamusi! A Mamusia tak ślicznie wygląda!

    OdpowiedzUsuń