Wszystkie posty oraz zdjęcia w postach na tym blogu są naszą własnością! Nie wyrażamy zgody na kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez naszej zgody. W wypadku naruszenia praw autorskich, na podstawie art. 78, art.81 Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. Dz. U. 1994, nr 24, poz. 83, tekst jednolity: Dz. U. 2006, nr 90, poz. 631, sprawa zostanie skierowana do odpowiednich organów.

niedziela, 18 listopada 2012

3 kroki do celu

Tak jak w tytule tego posta, bierzemy udział w konkursie "3 kroki do celu". Postanowiliśmy wziąć sprawy w swoje ręce i zmienić miejsce zamieszkania, gdyż czynsz, który obecnie płacimy, "zabija" nas finansowo. Dlatego zgłosiliśmy się do konkursu Banku Millennium z filmem "Z uśmiechem do celu". 

Żeby nasz film mógł zostać rozpatrzony przez jury musi otrzymać 250 głosów na każdą część. Wygląda to tak - odsłonięta jest teraz pierwsza część. Gdy zagłosuje na nią 250 osób, odsłoni się druga część, a gdy i na tą zagłosuje 250 osób, odsłoni się trzecia. Musi się to stać do 6 grudnia, wówczas film trafi pod obrady jury. Tak więc realnie potrzebujemy 500 głosów oddanych w najbliższych 18 dniach. Każdy internauta może głosować raz dziennie, więc tak naprawdę 40 osób głosujących codziennie pozwoliłoby nam zrealizować nasze marzenie i uzyskać środki na zamianę mieszkania. Za każdy głos - Dziękujemy.

LINK DO STRONY KONKURSOWEJ ( Należy kliknąć zakładkę GALERIA - Żaneta jest na czołówce filmu, więc bez trudu go odnajdziecie )

35 komentarzy:

  1. Ja już zagłosowałam :) Będę głosowała codziennie, macie to jak ... w banku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Violetko. Wiesz, na co dzień człowiek nie pisze o swoich problemach bo ludzie i tak mają dużo swoich na głowie. Ale jeśli przychodzi szansa na zmianę życia to trzeba próbować. Dziękuję za Twój głos :)

      Usuń
    2. Ależ proszę :)
      Mało komentuję ale odwiedzam od dawien dawna jeszcze na onecie jak Misia była malutka.
      No i ciągle liczę na 'przypadkowe spotkanie' na moim osiedlu bo po zdjęciach widziałam, że po nim spacerujecie:)

      Usuń
    3. Chodzi o Tysiąclecie? :) Spotkanie nie musi być przypadkowe :)

      Usuń
    4. Dokładnie :)
      Zawsze jak idę to się rozglądam ale jeszcze Was nie zauważyłam :(

      Usuń
    5. To podaj swój e-mail na adam@onet.eu
      Jak będziemy się wybierać, damy znać :)

      Usuń
  2. Zagłosowałam i codziennie będę :) Kasia Sosnowiec

    OdpowiedzUsuń
  3. też zagłosowałam :):):) i głosować będę trzeba pomagać w spełnieniu marzeń :D Kasia Sosnowiec

    OdpowiedzUsuń
  4. Zagłosowałam i w miarę możliwości czasowych dalej będę. Niech się Wam dobrze dzieje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytam was od dłuższego czasu i popieram to co robicie....będę głosowac na wasz filmik-dziś pierwszy głos poszedł...wystawię linka gdzie się da to może ktoś jeszcze zagłosuje...Pozdrawiam.Ewelina ze Słupi Wielkiej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Ewelino :) Może kiedyś będziemy mogli się odwdzięczyć :)

      Usuń
    2. nie ma za co :) tylko problem taki że dziś ponownie chciałam zagłosować i niestety pokazuje ,że już głosowałam na ten film...także wynika z tego że już nie mogę oddać głosu ponownie ale spróbuję z telefonu zagłosować ....aha zapomniałam dodać,ze mój synuś(4 latka )również ma na imię Michał :)

      Usuń
  6. dodam,że filmik świetny-szacunek za ogromne poczucie humoru i dystans do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W życiu trzeba mieć do siebie dystans - nigdy nie uważałem się za pępek wszechświata i tego też uczymy dzieci. Ale ------- uczymy ich walki o życie w godności i szacunku od innych ludzi.

      Usuń
  7. Czytam Was od dawna. nie ukrywam, że mam czasem odmienne zdanie (głównie w kwestii polityki), ale popieram w 100% takie akcje, fajnie, że walczycie o siebie RAZEM, wspólnymi siłami. Takie akcje jednoczą, pokazują dzieciom, że rodzice mają problemy jak każdy człowiek, ale walczą o swoje szczęście. Będę głosować codziennie.
    pozdrawiam,
    matilde79

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świat byłby nudny gdyby wszyscy mieli takie samo zdanie :) A co do akcji - dziękujemy. Dla nas to wiele znaczy. Oczywiście i tak będzie wybierało jury, ale jest jakaś nadzieja. A w końcu to nadzieja umiera ostatnia...

      Usuń
  8. Ja też zagłosuję! Bo mi się podoba, że walczycie o siebie i swoją rodzinę RAZEM a nie czekacie z założonymi rękami
    i udostępnię może rodzinie czy znajomym :)
    powodzenia!!
    klara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za ciepłe słowa! Na tej stronie jest wiele fajnych filmów, ale wierzymy, że znajdziemy się w finałowej 10 :)

      Usuń
  9. Zagłosowałam i głosować będę codziennie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście, że będę głosować ;) Powodzenia kochani! :*
    Pozdrawiam :)
    Lalucci :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam,
    Ja zagłosowałam na Państwa film wczoraj, a dziś już nie mogłam, ponieważ wyświetla mi się komunikat, że "Już głosowałeś na ten film" :( Chyba z jednego konta mozna oddać tylko jeden głos albo od poprzedniego głosowania nie minęło jeszcze 24 godziny, bo głosowałam wieczorem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Głosy oddane:)Zagłosowałam już na oba filmiki:)Mam nadzieję, że i jeden i drugi wygra:)Życzę Wam tego:))Postaram głosować codziennie mam nadzieję, że nie zapomnę. Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdo. Wygrywa jeden film, który jest podzielony na trzy części :) tzw. trzy kroki do celu :) ale żeby jury mogło go ocenić na każdą część musi zagłosować 250 osób. Pozdrawiamy i dziękujemy!

      Usuń
    2. Oba filmiki miałaś na myśli ten od młodzieży z pana szkoły:) Głosować będę:))Trzeba sobie pomagać jak można:)Pozdrawiam

      Usuń
    3. Ano tak. Po całym dniu pracy to jednak nie myślałem. Teraz jak to czytam to sam się z siebie śmieję :)

      Usuń
  13. Głosy oddane:)Zagłosowałam już na oba filmiki:)Mam nadzieję, że i jeden i drugi wygra:)Życzę Wam tego:))Postaram głosować codziennie mam nadzieję, że nie zapomnę. Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  14. zagłosowałam po raz drugi, a jutro zagłosuje kolejny raz :) już nie dużo brakuje do 250 :)

    OdpowiedzUsuń