Wszystkie posty oraz zdjęcia w postach na tym blogu są naszą własnością! Nie wyrażamy zgody na kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez naszej zgody. W wypadku naruszenia praw autorskich, na podstawie art. 78, art.81 Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. Dz. U. 1994, nr 24, poz. 83, tekst jednolity: Dz. U. 2006, nr 90, poz. 631, sprawa zostanie skierowana do odpowiednich organów.

niedziela, 14 października 2012

Teatrzyk najlepszej mamy na świecie :)

Żanetko, poniższy film jest odpowiedzią na Twoje dylematy czy jesteś dobrą matką, czy gdzieś nie popełniłaś błędu. 

Jesteś cudowną żoną i mamą, a Twoja czułość, wrażliwość i troska o nasze M&Msy niedługo zaowocuje. Michałek i Michalinka będą wspaniałymi ludźmi, ponieważ mają wspaniałą mamę. Nawet zabawa w teatrzyk pokazuje Twoje ciepło i Twoją miłość. 
Dziękuję :*


16 komentarzy:

  1. Uduszę! Za moimi plecami! Nie ładnie tak! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie! dzieciaki całe w skowronkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aktorskie zacięcie w całej rodzinie..
    Super sprawa, świetny pomysł na rodzinne popołudnie :) Fajna z Was rodzinka. pozdrawiam
    ps. czy Pan Adam grał ostatnio w odcinku Malanowskiego i Partnerów :P ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, Adam grał. A tu proszę link http://www.ipla.tv/Malanowski-i-partnerzy-odcinek-456/vod-5591391 :)

      Usuń
  4. Gratuluję inwencji twórczej! Żaneta idealnie nadaje się na dubbing do bajek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie przepadałam za swoim głosem, ale już się przyzwyczaiłam :P Nie miałam pojęcia, że jestem nagrywana, ładniej bym zaśpiewała :P

      Usuń
  5. cudnie;)))) ja też "używam" do tego łóżeczka;ppp
    i już wiem, co Ci sprezentuję-kukiełki:DDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehe, swietny! A najlepiej, ze dzieciaki sluchaly grzecznie jak prawdziwy teatrzyk!
    Ale jakby mnie maz tak cichcem nagral jak wyglupiam sie z corka, to zamordowalabym! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pani Żaneto jestem pod wrażeniem:)Naprawdę świetnie odegrana historyjka:)Dzieciaki zadowolone a to najważniejsze:)Pozdrawiam:)Mam pytanie do państwa czy mogę państwa blog dodać do mojej listy blogów??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Oczywiście, że możesz dodać nas do list swoich blogów. Prosimy o adres, byśmy również mogli Cię dodać :)

      P.S. I Żaneta jestem, bez Pani :P

      Usuń
  8. Miło mi:)To mój adres: http://madziusiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna zabawa! Tak poza tym to zapraszam do mnie http://aga-a.blogspot.com
    Pozdrowienia dla całej rodzinki ;)

    OdpowiedzUsuń