Wszystkie posty oraz zdjęcia w postach na tym blogu są naszą własnością! Nie wyrażamy zgody na kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez naszej zgody. W wypadku naruszenia praw autorskich, na podstawie art. 78, art.81 Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. Dz. U. 1994, nr 24, poz. 83, tekst jednolity: Dz. U. 2006, nr 90, poz. 631, sprawa zostanie skierowana do odpowiednich organów.

niedziela, 29 lipca 2012

Piękna gra Polaków!

Nasi wspaniali siatkarze pierwszy mecz na Olimpiadzie wygrali z prawdziwą klasą. Duma mnie rozpiera, emocje były niesamowite, patrzyłam i sama nie wiedziałam co się dzieje :) Kibice dopisali i są najlepsi na świecie. Za Agnieszkę Radwańską również trzymaliśmy kciuki, choć się nie udało. Pięknie grała także tenisistka stołowa, mimo przegranej, więc mamy zdolnych ludzi. Życzymy jak najwięcej medali, choć najważniejsze, by Oni sami byli z siebie zadowoleni. 
A my cieszymy się z pierwszego medalu oraz gratulujemy Pani Sylwii Bogackiej.

Misiaki na początku meczu rozłożyli się na podłodze i piknikowali. Oni to potrafią wymyślić sobie zajęcie :)




13 komentarzy:

  1. Czy maly Misiak zmienil fryzurke????? On wyglada na ponad dwa latka slodziaki z nich.... :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. A zmienił :) Obcięłam go maszynką na 10mm, trochę za krótko, bardzo się pocił, wiec na te upały mu ulżyłam. Mam nadzieję, że niebawem odrosną :) Dziś na placu zabaw był ciut niższy od dziewczynki w wieku Misi :P Mamy mamuty w rodzinie :P :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też cieszę się z sukcesu chłopaków, choć siatkówki serdecznie nie znoszę. Mam za to żałobę po Isi, ale cóż - taki jest sport! Trzeba ściskać dalej kciuki.

    Misiaki słodkie! Jak ta Misia wyrosła! Może mi się zdaje, ale mam wrażenie, że od początku lata przybyło jej kilka centymetrów.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nooo z takim tempem wzrostu jakie mają Wasze dzieci to świetlana przyszłość przed nimi siatkówce czy koszykówce. Wcale sie nie zdziwię jak ich kiedyś zobaczę na zawodach :)))
    K

    OdpowiedzUsuń
  5. No proszę Misiaczki wiedzą, co warto oglądać :)
    Super, że siatkarze nasi wygrali. Mecz był niesamowity

    OdpowiedzUsuń
  6. Pokazali chłopaki,że są mocni:)Siatkówkę uwielbiam:)Najbardziej cieszy mnie to,że tak dużo kibiców było na hali w końcu mamy ich najlepszych:)Medal pani Sylwii ucieszył chyba wszystkich:)Radwańskiej mi szkoda, ale taki jest sport niestety:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie samowici sa oboje!!!! To moi ulubiency ze swiata blogowego ... Wspaniale macie dzieci !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam
    Czytam Waszego bloga od samego początku. Wiem , że nie szczepicie swoich dzieciaczków. Wyczytałam na blogu www.kochamylaure.pl , że Prezydent Komorowski podpisał ustawę o przymusowym szczepieniu. Jak Wy się do tego odnosicie ?
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas w domu jakos olimpiada zeszla na drugi plan, za duzo rzeczy trzeba pokonczyc i przygotowac przed urlopem. :)
    Ale super, ze Misiaki potrafia sie sami soba zajac, chociaz przez chwilke! To musi znacznie ulatwiac zycie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja staram się oglądać większość występów Polaków w Londynie, ale póki co mamy mało powodów do prawdziwej radości... :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że właśnie przegrywają z Bułgarią :(:(
    Mam wielką nadzieję, że zaraz wszystko się zmieni!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja niestety nie oglądałam jeszcze Olimpiady, bo dopiero wróciłam. Czekam na gimnastykę sportową i skoki do wody, ale pewnie obejrzę w Internecie.

    OdpowiedzUsuń
  13. podobno jak sie idzie z ta flaga na otwarciu igrzysk to pozniej na samej olimpiadzie nic dobrego z tego nie wychodzi
    moze to zabobody ale az ciezko uwiezyc by radwanska tak nagle z formy opadla

    OdpowiedzUsuń