Wszystkie posty oraz zdjęcia w postach na tym blogu są naszą własnością! Nie wyrażamy zgody na kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez naszej zgody. W wypadku naruszenia praw autorskich, na podstawie art. 78, art.81 Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. Dz. U. 1994, nr 24, poz. 83, tekst jednolity: Dz. U. 2006, nr 90, poz. 631, sprawa zostanie skierowana do odpowiednich organów.

wtorek, 12 czerwca 2012

Najpiękniejszy uśmiech GAP

Rezygnujemy z udziału w konkursie GAP. 
Prosimy nie głosować na nasze dzieci.
Za każdy oddany głos dziękujemy.


11 komentarzy:

  1. piękni oboje,ale Misia tutaj zaraża usmiechem.Oczywiście powinna wygrać!Ja głosuję:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam konta na facebooku, ale na Miśka zagłodowałabym w ciemno:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zagłodowała - też, wszak to słodkie dziecię! Ale teraz - zagłosowałabym:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wierzę,wreszcie spotkałam takiego maniaka facebookowego jak ja;p

      Usuń
  4. OCzywiście, macie mój głos!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja i Daszka już zagłosowałyśmy ;)
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nio zagłosowałam oczywiście na Misie i Michałka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Głosowanko macie zapewnione więc trzymamy kciuki za I miejsce:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zagłosowałam na obydwa maluchy... 1 miejsca życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zagłosowałam na obydwa maluchy.... życzę 1 miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  10. głosiki oddane :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń