Wszystkie posty oraz zdjęcia w postach na tym blogu są naszą własnością! Nie wyrażamy zgody na kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez naszej zgody. W wypadku naruszenia praw autorskich, na podstawie art. 78, art.81 Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. Dz. U. 1994, nr 24, poz. 83, tekst jednolity: Dz. U. 2006, nr 90, poz. 631, sprawa zostanie skierowana do odpowiednich organów.

niedziela, 6 maja 2012

Atak

Przez dwa miesiące był spokój, żadnych problemów, objawów, itp. Wczoraj o 23.00 pojawił się tak mocny ból zęba, że pojechałem na pogotowie dentystyczne. Okazało się, że mam zgorzel gazową, więc od razu po wizycie u stomatologa pojechałem do Silesii do całodobowej apteki, żeby kupić antybiotyk. Wróciłem około 24.00. 
Ból z zęba już zszedł, było przez kilka minut dobrze. Piętnaście minut po północy dostałem ataku - drgawki, a w zasadzie rzucawki, nie potrafiłem nawet mówić, musiałem ścisnąć zębami kołdrę, żeby sobie krzywdy nie zrobić. Atak trwał prawie 2 godziny. Było to takie dziwne - czasami były drgawki, a czasami drżenie mięśni. Wyglądałem tak jak pies otrzepujący się z wody. Około 3.00 w nocy zimne dłonie i stopy zamieniły się we wrzątek. Do tego dołączyła głowa. Miałem blisko 41 stopni. Ochłodziłem twarz i się położyłem. Do rana budziłem się kilkanaście razy, pijąc co chwilę wodę. Myślałem, że się ugotują mi wszystkie wewnętrzne narządy. Do rana temperatura spadła do 39 stopni. Zrzuciłem 3 kg. Dalej piję wodę, temperatura skacze pomiędzy 37,8 a 39,3. Nie wiem co dalej...

8 komentarzy:

  1. Panie Adamie, do lekarza trzeba. I niech Pan szybko zdrowieje!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. DRŻĄCZKI były bo szła goraczka to jej czesty objaw
    mam nadzieje ze zbijałes gorączkę np nurofenem Przy tak wysokiej temp wskazane sa tez letnie kąpiele. Przerabiałam to ostatnio dwa razy z Krzysiem
    Jutro do lekarza - szkoła nie ucieknie
    pozdrawiam

    MagdaBK

    OdpowiedzUsuń
  3. Panie Adamie, czym szybciej do lekarza.. Życzę powrotu do zdrowia i to szybkiego.. Kasinkowoblog

    OdpowiedzUsuń
  4. Wracaj do zdrowia!!! Trzymamy kciuki, aby wszystko było dobrze. Na pewno za kilka dni to będzie już tylko nieprzyjemne wspomnienie. Tak więc jeszcze raz zdrówka!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Adaś - wybierz sie na L-4 bardzo Ci chyba to potrzebne po tym maratonie w szkole. Mam nadzieję, że obecna noc będzie o niebo lepsza od poprzedniej a antybiotyk i środki przeciwbólowe właściwie zadziałają. Zdrówka i właściwych decyzji co do najbliższych dni życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Możliwe, że jest to reakcja organizmu na ntybiotyk. Proszę to rozważyć.Życzę zdrowia i pozdrawiam. W.Brz.

    OdpowiedzUsuń
  7. No jak to co dalej?! Do lekarza i to szybko! Te objawy moga byc zwiazane z bardzo wysoka goraczka, ale moze to byc tez reakcja alergiczna na jakis skladnik antybiotyku. Tak czy owak to trzeba sprawdzic, tak wysoka goraczka zagraza zyciu!
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  8. I zapraszam do mnie na nową notkę.

    OdpowiedzUsuń