Wszystkie posty oraz zdjęcia w postach na tym blogu są naszą własnością! Nie wyrażamy zgody na kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez naszej zgody. W wypadku naruszenia praw autorskich, na podstawie art. 78, art.81 Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. Dz. U. 1994, nr 24, poz. 83, tekst jednolity: Dz. U. 2006, nr 90, poz. 631, sprawa zostanie skierowana do odpowiednich organów.

wtorek, 8 maja 2012

Adasiowi :*

Kochanie! Ostatnio przechodzisz ciężkie dni. Potworny ból zęba, kosztowne leczenie oraz dziwne samopoczucie. Wiedz o tym, że co by się nie działo ja zawsze będę przy Tobie! Jesteś dla mnie najważniejszy! I uwielbiam kiedy patrzysz na mnie z takim małym uśmieszkiem, a oczy Twoje mówią mi KOCHAM CIĘ. Wierzę, że pokonamy przeciwności i będziemy razem patrzeć optymistycznie na naszą przyszłość. Marzeń może nie spełnimy, ale najważniejsze ,że mamy siebie. 


"Tam, gdzie jest nasza niemoc,
tam też jest siła.
Tam gdzie jest nasza nędza,
tam też jest nasza wielkość.
Tam, gdzie jest ciemność,
tam także panuje światło...
Jednak tylko wiara może nam o tym powiedzieć
i jedynie nadzieja pozwala nam to usłyszeć. "
Jean Ladriere 

Dziś mało się zobaczymy, pracujesz, w nocy wyjeżdżasz do Warszawy na nagranie i tak do piątku musisz wytrwać znów na wysokich obrotach, a ja boję się o Ciebie... Zbliża się czerwiec, minie rok kiedy świat zwalił mi się na głowę, nie chcę by to się powtórzyło, dlatego pamiętaj skarbie - dbaj o siebie i nie daj się stłamsić obowiązkom. 

Tekst tej pięknej piosenki mówi sam za siebie. W uszach mych wciąż gra.... 

 Żyj z całych sił i uśmiechaj się do ludzi
Bo nie jesteś sam
Śpij, nocą śnij
Niech zły sen cię nigdy więcej nie obudzi,
Teraz śpij
Niech dobry Bóg zawsze cię za rękę trzyma
Kiedy ciemny wiatr porywa spokój,
Siejąc smutek i zwątpienie
Pamiętaj, że
Jak na deszczu łza,
cały ten świat nie znaczy nic, o nic
Chwila która trwa, może być najlepszą z twoich chwil
Najlepszą z twoich chwil
Idź własną drogą, bo w tym cały sens istnienia,
Żeby umieć żyć
Bez znieczulenia, bez niepotrzebnych niespełnienia
myśli złych
Jak na deszczu łza,
cały ten świat nie znaczy nic, o nic
Chwila która trwa, może być najlepszą z twoich chwil
Najlepszą z twoich chwil
Jak na deszczu łza,
cały ten świat nie znaczy nic, o nic
Chwila która trwa, może być najlepszą z twoich chwil
Najlepszą z twoich chwil

"Do kołyski" (Dżem)

 Kocham Cię! 

P.S. Kto by chciał zobaczyć Adama w telewizji, zapraszam na czwartkowy (10.05) odcinek "Detektywów" o 18.25 w TVN. Rola negatywna, więc możecie zobaczyć inna twarz Adasia. Pozdrawiam


Mama Żaneta

6 komentarzy:

  1. Dziękuję kochanie! Będę się oszczędzał. Trudno mi się rozstać z Wami na prawie dwa dni. Może to głupie, ale spakowałbym Was do walizki :) Kocham Cię, kocham Was.
    Co do roli - boję się trochę tego odcinka, gdyż sam nie wiem, jak wyszła mi rola człowieka, którego spotykając na drodze skopałbym po 4 literach.
    Na koniec dziękuję wszystkim odwiedzającym naszą stronę i tym którzy klikają w banery reklamowe. Buziaki. Tata Adam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie napisane... aż się łezka w oku zakręciła. Życzymy Wam zdrówka i trochę więcej czasu dla siebie. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  3. Bede ogladac:)Zdrowka zycze!

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie napisane i trzymam kciuki by to wszystko co Was w pewnym sensie oddala było chwilą , która niebawem pójdzie w zapomnienie. Wszystkiego dobrego dla Was. Pozdrawiamy Was ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna notka. Widać, że państwo bardzo się kochają.
    No jedno z nielicznych znianych mi małżeństw, które darzy się prawdziwą miłością. Mój tata zostawił mamę kiedy cieżko zachorowała. Po jej śmierci wyjechał za granicę, w wakacje jeżdżę do niego i jego nowej żony oraz mojego przyrodniego rodzeństwa. A moja ciocia? Nie była dłużej z jednym partnerem niż pół roku.

    Kornelia

    PS Na pewno obejrzę pana w telewizji!

    OdpowiedzUsuń
  6. Postaram się obejrzeć - choć już kilka razy widziałam :)
    Śliczne słowa...

    OdpowiedzUsuń