Wszystkie posty oraz zdjęcia w postach na tym blogu są naszą własnością! Nie wyrażamy zgody na kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez naszej zgody. W wypadku naruszenia praw autorskich, na podstawie art. 78, art.81 Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. Dz. U. 1994, nr 24, poz. 83, tekst jednolity: Dz. U. 2006, nr 90, poz. 631, sprawa zostanie skierowana do odpowiednich organów.

czwartek, 19 kwietnia 2012

Urodziny Dziadzia

Wczoraj były urodziny Dziadka Stasia. Urządziliśmy je dziadziowi u nas. Bawiliśmy się w pokoiku, czytaliśmy książeczki, grałam z Babcią Gabrysią w memory (pamięć) - bardzo lubię tę grę i jedliśmy pyszne dania. Było wspaniale! Babcia zrobiła roladki, mama upiekła dwa ciasta ( murzynek i jogurtowe z truskawkami ), a tatuś przygotował kolacyjkę. Niestety ja po obiedzie nie chciałam już więcej jeść, dlatego kolacji nie tknęłam i nazwano mnie Michalinka Niejadek :) Dziękuję Dziadkowi i Babci za miły dzień! Mam nadzieję, że niedługo odwiedzi mnie też druga Babcia z Dziadkiem :)

A oto karteczka jaką przygotowałam z tatusiem dla Dziadka
Tatuś wymyślił życzenia
Słodkości spróbowałam
Sto lat!

MISIA

15 komentarzy:

  1. Dotarłam w nowe miejsce;*
    Dla dziadka Stasia najlepsze życzenia;) Kartka śliczna.

    W dalszym ciągu nie mam do was emalia, by wysłać wam zaproszenie do nas.
    Pozdrawiam Edyta mama Miłoszka&Maciusia;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Edyto! Już podajemy: adamo7489a@gmail.com
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję bardzo już wysłałam zaproszenie;-)

      Usuń
  3. I ja też dotarłam w nowe miejsce:)
    Miłego dnia dla Waszej 4:)

    OdpowiedzUsuń
  4. szybko Wam poszło to przenoszenie bloga witam i cieszymy się bardzo, że nie przestaniecie pisać. Serdecznie pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Witajcie na Blogspocie! Mam nadzieje, ze unikniecie tu spotkan z trollami. Bardzo fajny szablon!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. A co zrobicie ze starym adresem???Skasujecie czy zostawicie na pamiątkę???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze się zastanawiamy...

      Usuń
    2. Możecie w takim razie przekazac mi adres bloga michalinka.blog.onet.pl.
      Po prostu przesuńcie adres url na Wasz stary,który już nie istnieje zaneta-adam.blog.onet.pl
      Czytałam często Wasze stary blog oraz michalinkę.Nie jestem dla Was anonimowa-mój profil na Facebooku to:
      http://www.facebook.com/Ania.Mirella
      Pracuję z dziećmi.chciałabym założyć bloga i uważam,że michalinka.blog.onet.pl byłby dobrym adresem dla mnie a prowadziłabym bloga na temat pracy z dziećmi oraz o wychowaniu.Zaprosiłam kolejno Żanetę oraz Ciebie Adamie do grona znajomych na Facebooku ale odrzuciliście moje zaproszenie i szanuję to,że nie zaakceptowaliście.Do tej pory nigdy u Was nie komentowałam ale czytałam zawsze Was z chęcią.Szkoda by takie url jak michalinka.blog.onet.pl się zmarnowało więc jesli możecie mi oddać adres bloga to byłabym wdzięczna.Lepsze to niż blog miałby stać pusty i się marnować a ja co prawda nie pisałam jeszcze nigdy nawet jako nastolatka bloga jednak chciałabym zacząć pisać o pracy z dziećmi.
      Jeśli możecie w tej sprawie napisac do mnie na priv byłabym wdzięczna.
      mirella@go2.pl

      Usuń
    3. Zastanowimy się. Jeżeli zdecydujemy się usunąć całkowicie bloga napiszemy na podany adres.

      Usuń
  7. Fajny, fajny blog tylko troszkę go nie "ogarniam". Jak zmieniałam grafikę u nas na blogu to jedno zdjęcie wrzucałam trylion razy i nie wyskakiwało, albo był "błąd". Ach ten kochany Onet. Z pewnością będę Was tutaj odwiedzać. Sama zastanawiałam się na zmianą, ale szczerze mówiąc zwyczajnie mi się nie chce...
    Jedno mnie tylko dziwi. Czemu tutaj wyświetla się, ze piszę z Giżycka, które na dodatek jest w województwie Podlaskim????
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszymy się, że będziesz dalej nas odwiedzać. Co do aplikacji pokazującej skąd są nasi goście - była na próbę, ale się nie sprawdziła, więc za moment jej nie będzie... Pozdrawiamy!

      Usuń
  8. Witajcie czytałam Was na onecie sama tez prowadze bloga na onecie ale na dniach mam zamiar go przenieść na blogostopa,czy mogla bym Was dalej czytac?Jesli tak prosze o zaproszenie
    kotka223@poczta.onet.pl
    http://naszeoczekiwanie.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo witam na blogerze ;)
    Cieszę się, że jesteście tutaj, jakoś na onecie czuje się już nieswojo ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Po pierwsze: witam na nowym miejscu! Musze przyznac, ze narazie czuje sie tutaj troche oniesmielona, jak na kazdym nowym miejscu, ale napewno szybko sie przyzwyczaje. :)
    A po drugie to juz komentarz do postu. :) Wasze dzieciaczki maja wielkie szczescie, ze maja dziadkow "na miejscu". Ja bylam bardzo przywiazana do moich babc (dziadkowie zmarli jak bylam bardzo mala i wlasciwie ich nie pamietam) i chcialabym, zeby moja coreczka miala rownie bliski kontakt ze swoimi dziadkami. Niestety mieszkamy za granica i choc jeden dziadek mieszka niedaleko, to drugi i obie babcie zostaly w Polsce. Posobnie jak wszystkie ciocie, wujkowie i kuzynostwo. Misia i Michas narazie sobie nie zdaja sprawy, ale sa wielkimi szczesciarzami. Nie ma jak wielka, bliska rodzinka! :)
    Pozdrawiam!
    Agata

    OdpowiedzUsuń