Wszystkie posty oraz zdjęcia w postach na tym blogu są naszą własnością! Nie wyrażamy zgody na kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez naszej zgody. W wypadku naruszenia praw autorskich, na podstawie art. 78, art.81 Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. Dz. U. 1994, nr 24, poz. 83, tekst jednolity: Dz. U. 2006, nr 90, poz. 631, sprawa zostanie skierowana do odpowiednich organów.

sobota, 21 kwietnia 2012

Muzyka na dziś

Jak już wiecie, przenosimy się na blogspota i po całym dniu ślęczenia nad obydwoma blogami zadaję sobie pytanie: "co ja robiłem przez ostatnie lata, że nie widziałem, jak żałosny był poprzedni portal"? Szkoda, że nie zdecydowałem się wcześniej ( nie piszę o Żanecie, gdyż raczej sprawy techniczne należą do mnie ), bo teraz mam o kilkadziesiąt, jeśli nie ponad sto, postów więcej do przeniesienia. Tak więc zakasałem rękawy z nadzieją, że w dwa tygodnie dam radę :)
Miłego wekendu i dla wszystkich lubiących chwile zadumy, polecam:


21 komentarzy:

  1. http://michalek2010.blogspot.com/

    Wasz nowy blog jest super,
    zapraszam do nasz, bardzo często was czytałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dodaliśmy link :) Do przeczytania u Was :)

      Usuń
  2. zazdraszczam.Ja zwyczajnie nie przełknę przenosin,te wszstkie notki itp...ładnie tu,choć muszę przywyknąć...a zadumie poddaję się z lubością;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś,dziękuję. Nie było nam łatwo, uwierz. Ale onet przesadza, grubo przesadza. Mam nadzieję, że nie przestaniecie nas odwiedzać? :P

      Usuń
  3. Świetny kawałek.
    Zawsze fajna muzykę macie np. w podkładach waszych filmików. Może pomyślicie o dodaniu linków z polecanymi kawałkami;-D?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł, na razie musimy skupić się na przenoszeniu notek, jak to już Adam zrobi to będziemy myśleć o rozbudowie bloga. By był ciekawy dla Was i by miło się czytało. Pozdrawiamy

      Usuń
  4. A nie myśleliście, żeby zachować wszystkie (a przynajmniej większość) komentarzy z bloga z onetu? Wydaje mi się, ze tyle osób się tam wpisało przez 3 lata i szkoda to stracić. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba za dużo z tym roboty, najważniejsza jest dla nas treść. Oczywiście, że szkoda tych komentarzy, ale mamy je w sercu, a tu zaczynamy i zostaniemy już na stałe.

      Usuń
  5. Mmm.... pachnie nowością tutaj ;) Witam w nowym lokum, z moją ulubioną wokalistką! Ja jakoś nie mogę się przełamać, tyle się wydarzyło na onecie, sporo też im zawdzięczam, chociaż prawdą jest, że wstęp i komentarze a tym samym prawo do głosu, czasem obraźliwego miał każdy... Zatem niech Wam tu się dobrze pisze!
    Pozdrawiamy -kajtusiowa mama

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sami się dziwimy, że tak nam się tu podoba, ciężko było się odnaleźć w nowym miejscu. Ja jeszcze się muszę nauczyć tej strony technicznie :) A na Onecie także wspominamy dużo dobrego, i to, ze byliśmy na pierwszym miejscu w blogach, byliśmy polecani, to było miłe, jednak chamstwo wygrało. Oraz automaty - mimo, iż mieliśmy ochronę, to przychodziły komentarze automatycznie. Pozdrawiamy

      Usuń
  6. Ladnie tu... I w koncu mozna wstawic komentarz, bo na onecie oststnio graniczylo to z cudem. Zanetko, moglabys podac przepis na ciasto jogurtowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dam przepis i pojawiać się będą częściej, ale to ciasto jogurtowe robiłam akurat z paczki Delecta - duża blacha ciasto jogurtowe - polecam.

      Usuń
  7. Dobrze, że teraz macie swój nowy "kącik" ;) Ja dam jeszcze szansę Onetowi, ale jeśli nadal będą problemy to tez wyląduję na Blogspocie ;-)
    Zmieniłam już adres Waszego bloga u mnie w linkach ;-)

    Miłej niedzieli dla całej Rodzinki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy! Do przeczytania! Jak na razie komentować się da na Onecie, lecz nie pojawiają się od razu. Czytać będziemy zawsze, komentować jak czas pozwoli :)

      Usuń
  8. Waszego bloga czytam od dawna, jednakże na Onecie często pozostawienie komentarza graniczyło z cudem, nieczęsto się odzywałam, ale czytałam regularnie. Ja już chyba ze dwa lata temu przeniosłam się na blogspot z blogiem mojej siostry, przeniosłam wszystkie posty (trochę mi to zajęło) i całkiem dobrze mi tutaj, a nawet powiem, że i lepiej, bo funkcji o wiele więcej, a i bezpieczniej :) Niech dobrze się Wam pisze w nowym miejscu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo prosimy i link do Waszego bloga lub zaproszenie. Dziękujemy!

      Usuń
  9. Jestem oczywiście z Wami i zawsze będę ! Owocnego i pomyślnego adaptowania się ;)) :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszymy się bardzo! Miło mieć Was, stałych czytelników. Dziękujemy, ze jesteś Ewelinko! Pozdrawiamy cieplutko! I jak będziemy w Warszawie - damy znać :)

      Usuń
  10. Cześc, widzę, że wraz z Waszymi przenosinami poraz sie "ujawnic". :) Jestem stałym czytaczem:) bedę do Was tutaj rownież zaglądać:)
    ps. w wolnej chwili zapraszam do mnie: www.to-tu.info
    pozdrowienia!!

    OdpowiedzUsuń