Wszystkie posty oraz zdjęcia w postach na tym blogu są naszą własnością! Nie wyrażamy zgody na kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez naszej zgody. W wypadku naruszenia praw autorskich, na podstawie art. 78, art.81 Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. Dz. U. 1994, nr 24, poz. 83, tekst jednolity: Dz. U. 2006, nr 90, poz. 631, sprawa zostanie skierowana do odpowiednich organów.

niedziela, 22 kwietnia 2012

Pola Nadziei 2012


 AKCJA POLA NADZIEI 2012
22.04.2012r. - SIEMIANOWICE ŚLĄSKIE







Zbieraliśmy pieniądze na rzecz Śląskiego Hospicjum dla Dzieci w Tychach. Przez cały dzień młodzież z koła wolontariatu za dobrowolną ofiarę wręczała mieszkańcom Siemianowic Śląskich własnoręcznie wykonane żonkile z bibuły. W kweście uczestniczyli pracownicy hospicjum - p. Sebastian oraz p. Marta, którzy zabezpieczali całą akcję od strony logistycznej, tzn. przygotowali zaplombowane skarbonki, jak również wyposażyli wolontariuszy w koszulki oraz identyfikatory. Przygotowania do kwesty trwały kilka tygodni, wykonano blisko 500 żonkili, które rozeszły się do ostatniej sztuki. Wszystkim, którzy włączyli się w jakikolwiek sposób w akcję - Dziękuję! Adam


10 komentarzy:

  1. U nas pod kościołem była podobna zbiórka, z tym, że kwiatki były żywe;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brakuje mi bardzo Waszych postów jakie pisaliście na zaneta-adam.blog.onet.pl.
    Przecież Wasze bloggowanie na onecie nie było pierwszym.Czy za czasów gdy prowadziliście zaneta-adam.blog.onet.pl też były takie problemy techniczne oraz mięliście nieprzyjemności z trollami???
    Pozdrawiam
    Ania-Osoby pracujące z dziećmi

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy posiadacie skopiowane posty z zaneta-adam.blog.onet.pl???
    Może też je tu zamieścicie???

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę sie ze możemy dalej śledzić wasze losy uwielbiam wasza rodzinie :-) pozdrawiam za oceanu ! Kaja

    OdpowiedzUsuń
  5. witajcie na blogspocie kochani tu jest super i ja nie załuje przeprowdzki podeslicie meila to wyle wam ponowne zaproszenie marta.gorny@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pytanie-czy Ty Żanetko gdzieś pracujesz czy tylko opiekujesz się Misiaczkami???Pytam z ciekawości.No i gdy wychodziłaś za mąz za Adama miałaś tylko 18 lat-czy podeszłaś do matury???Podziwiam cię za to,że w tak młodym wieku jesteś tak dojrzała.Ja mam 26 lat i jeszcze nie mam dzieci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie nie pracuję, zrezygnowałam z pracy na własne życzenie. Jak Misia pójdzie do przedszkola ( mam nadzieję, że od września ) zamierzam podjąć prace, ale gdzie, co i jak, tego zdradzać nie chcę. Po co Ci wiedzieć czy podeszłam do matury? Nie zmierzam opisywać swojego życiorysu, może jeszcze jaką skończyłam szkołę?

      Nie ma co podziwiać, każdy jest dojrzały na tyle ile się czuję i jakie ma podejście do życia. Zawsze wiedziałam czego chce. Jestem szczęśliwa, i to się najbardziej w życiu liczy.
      Pozdrawiam i życzę równie udanego życia rodzinnego jak moje :)

      Usuń
  7. piękny,szczytny cel!Cudownie prowadzisz dzieciaki Adasiu!
    a odwiedzać Was będę nawet na księżycu,nie tylko na blogspocie;)
    całuję:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również przenoszę się na blogspot. Już niedługo blog będzie funkcjonował. Tylko mam takie pytanie. Jaki "gadżet" wstawialiście, aby dodać suwaczki dzieci? Ja troszkę nie ogarniam tego portalu, chociaż ciągle się uczę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Iga w gadżecie HTML wstawia się kod suwaczka:-) Dobrze,że się przenieśliście.Blogspot daje więcej możliwości panowania nad blogiem i ciągle sie rozwija:-)pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń