Wszystkie posty oraz zdjęcia w postach na tym blogu są naszą własnością! Nie wyrażamy zgody na kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez naszej zgody. W wypadku naruszenia praw autorskich, na podstawie art. 78, art.81 Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. Dz. U. 1994, nr 24, poz. 83, tekst jednolity: Dz. U. 2006, nr 90, poz. 631, sprawa zostanie skierowana do odpowiednich organów.

sobota, 12 listopada 2011

Wygadana Misia

Michalinka za 3 miesiące skończy trzy latka. Rozmawia już z nami jak dorosła dziewczynka. Czasem śmiesznie coś powie - jak np. swędzi
( sfendźwi ), a innym razem powie idealnie i bezbłędnie jak np. kosmonauta. A teraz kilka powalających tekstów (nie zawsze śmiesznych).

Babcia : te babeczki upiekł Dziadzio, wiesz?
Misia : to nie moźliwe!

Mama : Misiu zanieś te zabawki do swojego pokoju.
M : nie ma mowy...

Misia leży na łóżku, a mama sprząta rozsypane zabawki...
Mama : kochanie pomożesz mamusi sprzątać?
M : ty jesteś nienormalna
( szczęka mi wtedy opadła )

Mama : Misiu nie dłub w nosku, bo będzie duży.
M : Nie, ja mam mały nos. Ty mas duży
Mama : tak wiem ( z uśmiechem )
M : Ziobacz. mam małe piesia ( piersi ) , a ty masz duże! :)

Zasłoniłam przypadkowo telewizor...
M : Nie przeszkadzaj mi!!! Idź do kuchni mama

Michalinka przewróciła ketchup
Mama wzdycha ...
Tata się śmieje...
Misia : to nie jest śmieszne !

Robimy pizze, układamy składniki
M: chcę nakładać mamusiu
Mama : dobrze, proszę
M: będę ostloźna!
Oczywiście zanim nałożyła to musiała spróbować :P

I pewnie jest tego więcej tylko nie wszystko zdołam zapamiętać. Dobrze, ze nie które teksty zapisałam, z myślą o notce oczywiście.
 Michalinka bardzo ładnie śpiewa i trzyma pięknie melodie, ma poczucie rytmu. Potrafi zaśpiewać "wlazł kotek", "mam chusteczkę", " jedzie pociąg ", " Panie Janie ", " kaczor Donald farmę miał " , " sto lat ". Śpiewa także piosenki z bajek, ale częściowo, bo nie nadąża z tekstem, choć melodie zna doskonale. Czasem aż zaskakuje sama siebie i mówi - " nauczyłam się ! " Michasia uwielbia tańczyć i śpiewać. Ostatnio także wyklejanie sprawia jej ogromną radość. I jak każde dziecko nie lubi się nudzić :) 
"Najlepiej wychodzą mi buźki "
Mama Żaneta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz