Wszystkie posty oraz zdjęcia w postach na tym blogu są naszą własnością! Nie wyrażamy zgody na kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez naszej zgody. W wypadku naruszenia praw autorskich, na podstawie art. 78, art.81 Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. Dz. U. 1994, nr 24, poz. 83, tekst jednolity: Dz. U. 2006, nr 90, poz. 631, sprawa zostanie skierowana do odpowiednich organów.

piątek, 27 maja 2011

Na czworaka

Cześć wszystkim! To jest mój pierwszy wpis - nie mogę być gorszy od siostry. Michalina tyle trajkocze, że w siedem miesięcy nauczyłem się ojczystego języka :P
W jeden z ostatnich ciepłych dni, moja siostrzyczka, wzięła na taras basenik i kąpała się w wodzie z pianką. Ale Jej zazdrościłem! Ale Mamusia i Tatuś obiecali, że już niedługo kupią nam większy basenik i będziemy się kąpać razem :)
 Mieszkamy w bloku, gdzie na poziomie -1 znajdują się parkingi. Kilka dni temu, gdy wracaliśmy ze sklepu i czekaliśmy na windę, aby wjechać na poziom 0 na którym mieszkamy, Tatuś powiedział, że jednak idzie schodami, bo musi zobaczyć, czy nie ma w skrzynce pocztowej jakiejś przesyłki ( a ze schodów jest bliżej do skrzynki ).
Wczoraj, gdy znów wracaliśmy ze sklepu i stanęliśmy w tym samym miejscu, Michasia zdegustowana tym, że Tata nadal stoi i czeka z nami, powiedziała: "Tatuś, masz schody". Tatuś w słup, Mamusia w słup. Po chwili ciszy odzywa się Tata: "A nie mógłbym jechać z Wami windą? No dobrze, to idę" - robiąc smutną minę. Na co Misia: "No nie Tatuś, dobrze, zostań".
A widzicie moje dwa ząbki? :)

 Fajne mam ubranko?
 Kiedy ostatnio leżałem sobie na kocyku i ćwiczyłem siadanie, Misia grała z Tatą w piłkę. Nagle siostrzyczka siada i mówi: "Teraz nie piłka. Misia patrzy film!". No i Tatuś został z piłką i śmiesznie zaskoczoną miną :)
 A ja coraz częściej sobie siadam i przyjmuję pozycję na czworaka. Mam zamiar za 3 - 4 miesiące chodzić.
 O, proszę, nawet na klęczkach nie muszę się trzymać dwoma rękami!
Łóżko Misi bardzo przypadło mi do gustu. Muszę poprosić rodziców o takie samo :)
No i na koniec moje zmagania z przezwyciężeniem sił grawitacji :)
Michał

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz