Wszystkie posty oraz zdjęcia w postach na tym blogu są naszą własnością! Nie wyrażamy zgody na kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez naszej zgody. W wypadku naruszenia praw autorskich, na podstawie art. 78, art.81 Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. Dz. U. 1994, nr 24, poz. 83, tekst jednolity: Dz. U. 2006, nr 90, poz. 631, sprawa zostanie skierowana do odpowiednich organów.

sobota, 23 kwietnia 2011

Rodzinnie

 Wreszcie zdjęcie w komplecie :)
 Synuś Mamusi :)
 Nasze małe słoneczko
 Nasze większe słoneczko :)
 Ale mam duże oczy!
 Pokaż ząbki :)
 Mój kochany braciszek!
 Już niedługo będę raczkował
 Słodka Panienka :P
 Huśtu huśtu
 Gdzie ta piłka?
 W sepii wyglądam korzystniej z tym podrapanym noskiem. Co ja zrobię, że mi tak szybko rosną paznokcie :)
 - Ej, ale tego irokeza nie chcę mieć na głowie!
- Sam Ci się tak ułożył we śnie, Michałku!
- No to mi proszę go usunąć!
 Wczoraj skończyłem pół roczku, czas zacząć siadać :)
 Co dzisiaj pokolorujemy?
Już mam dwa ząbki!
Tata Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz