Wszystkie posty oraz zdjęcia w postach na tym blogu są naszą własnością! Nie wyrażamy zgody na kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez naszej zgody. W wypadku naruszenia praw autorskich, na podstawie art. 78, art.81 Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. Dz. U. 1994, nr 24, poz. 83, tekst jednolity: Dz. U. 2006, nr 90, poz. 631, sprawa zostanie skierowana do odpowiednich organów.

poniedziałek, 21 czerwca 2010

Jak cało i zdrowo przyszedłem na świat - słuchowisko dla przyszłych rodziców

Nie wiem czy ktokolwiek pamięta, ale było swego czasu przepiękne słuchowisko radiowe, emitowane bodajże w pierwszym programie Polskiego Radia pt. "Jak cało i zdrowo przyszedłem na świat". Na przełomie lat 80-tych i 90-tych,  telewizja nie była tak popularna jak dziś i często słuchało się również radia. I właśnie w tamtych latach po raz pierwszy ( o ile mnie pamięć nie myli ) wyemitowano wspomniane wyżej słuchowisko. Udało się mi je wówczas nagrać na kasetę magnetofonową, która przeleżała w szafie kilkanaście lat. Dwa tygodnie temu trafiłem na nią przypadkowo, odsłuchałem i postanowiłem przegrać jej zawartość do komputera i opublikować, aby dzisiejsza młodzież miała możliwość poznania wartości płynących ze słuchowisk radiowych. Nagranie nie jest pierwszej jakości - pod koniec dźwięk spowalnia, chwilami przerywa, jednak można wszystko usłyszeć i zrozumieć. Trzeba tylko znaleźć trochę czasu i chęci. Polecam wszystkim przyszłym rodzicom. 
Tata - Adam



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz