Wszystkie posty oraz zdjęcia w postach na tym blogu są naszą własnością! Nie wyrażamy zgody na kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez naszej zgody. W wypadku naruszenia praw autorskich, na podstawie art. 78, art.81 Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. Dz. U. 1994, nr 24, poz. 83, tekst jednolity: Dz. U. 2006, nr 90, poz. 631, sprawa zostanie skierowana do odpowiednich organów.

poniedziałek, 5 kwietnia 2010

Wizyta u babci i dziadka

Wczoraj byłam z rodzicami u babci i dziadka, rodziców tatusia ( z drugą babcią i dziadkiem spotkam się za kilka dni ). Rankiem stroiłam się przed lustrem, żeby ślicznie wyglądać. W końcu nie codziennie jeździmy do dziadków :)
 Zjedliśmy pyszne śniadanie Wielkanocne, później były prezenty ( dostałam mnóstwo słodyczy ) i zabawa, zabawa, zabawa. Po kilku godzinach zjedliśmy obiadek, po którym pojechaliśmy do domu. Byłam taka zmęczona, że w drodze powrotnej mamusia musiała przytrzymywać mi główkę, bo podobno opadała mi jakbym nie miała mięśni karku.
Aha, podczas spotkania moi dziadkowie oczywiście nie zauważyli moich przygotowań, ubranka itp. Jak zwykle zachwycali się moimi oczkami :) Ciekawe czy tak pozostanie? :P
Misia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz