Wszystkie posty oraz zdjęcia w postach na tym blogu są naszą własnością! Nie wyrażamy zgody na kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez naszej zgody. W wypadku naruszenia praw autorskich, na podstawie art. 78, art.81 Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. Dz. U. 1994, nr 24, poz. 83, tekst jednolity: Dz. U. 2006, nr 90, poz. 631, sprawa zostanie skierowana do odpowiednich organów.

poniedziałek, 8 marca 2010

"Majka" i "Rurapark" czyli odjazdowe chwile

Cześć kochani! To były niesamowite dni dla mnie i moich Rodziców! Wyobraźcie sobie, że zostałam wybrana wraz z rodzicami do zagrania w jednym z odcinków serialu "Majka"! Mamusia i Tatuś bardzo lubią p. Joannę Osyda, uważają, że świetnie wcieliła się w rolę filmowej "Majki". Dlatego bardzo się ucieszyli z możliwości zagrania w towarzystwie tak przemiłej aktorki. Poniżej kilka zdjęć z nagrania :)
 Byłam na początku trochę onieśmielona.  Rodzice ciągle powtarzali "gwiazda", "gwiazda", myślałam, że mnie oślepi i dlatego zmrużyłam oczy :P
 Mamusia i Tatuś też "pstryknęli" sobie zdjęcie z "Majką". W końcu taka okazja może się już nie zdarzyć...
P.S. Chciałam się tak uśmiechnąć jak p. Joasia, ale chyba mi się nie udało  smutek
 Tuż przed nagraniem. I pomyśleć, że Ci wszyscy ludzie w tyle za mną przygotowują scenę dla mnie i "Majki"! Nie mogłam się doczekać. Pierwszą godzinę wytrzymałam bardzo dobrze, w drugiej niestety trochę zamarzłam i popłynęły mi łzy z oczek - ale one same, ja nic nie płakałam, serio! Nie słuchajcie nikogo kto mówi inaczej! Jestem już duuuża przecież...
P.S. Mamusia uważa, że ten szary płaszcz który Jej dali był okropny. Tatuś też tak uważa, a ja się nie znam :)
Po powrocie do Katowic spotkała mnie niespodzianka. Mamusia i Tatuś zabrali mnie do "Ruraparku"! Nawet nie wiedziałam, że jest takie miejsce!
 Ale fajny samochód! Prawie jak od "Majki" :P
 Tyle kulek, maskotek ... i wszystkie moje :):):)
 Zjechałam ze zjeżdżalni, więc teraz muszę wejść :)
 Ale fajne klocki - rozmiar XXL jak mówi Tatuś :)
 Zabawki super, ale "Tuli tuli" bezcenne :)
Tatusiu zobacz jak lata policyjny samochód :)
To ja już skończyłam - teraz Tatuś chciał coś napisać. Papa. Misia


Kochane Mamy, Żony, Córki - a co będę wyliczał - Drogie Panie - nie miałem wcześniej możliwości, więc dopiero teraz składam Wam najserdeczniejsze życzenia z okazji Waszego święta. Życzę Wam jednego - aby każdego dnia w roku szanowano Was tak, jak w tym szczególnym dniu - wtedy te święto nie będzie potrzebne :) ( żarcik ). Pozdrawiam! Tata Adam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz