Wszystkie posty oraz zdjęcia w postach na tym blogu są naszą własnością! Nie wyrażamy zgody na kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez naszej zgody. W wypadku naruszenia praw autorskich, na podstawie art. 78, art.81 Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. Dz. U. 1994, nr 24, poz. 83, tekst jednolity: Dz. U. 2006, nr 90, poz. 631, sprawa zostanie skierowana do odpowiednich organów.

niedziela, 3 stycznia 2010

Pierwszy wypad na sanki

Wczoraj Misia była po raz pierwszy na sankach. Trochę się obawialiśmy tego wyjścia, ponieważ kruszynka jeszcze nigdy nie była na dłuższym, zimowym spacerze. Jesteśmy jednak zadowoleni z podjętej decyzji. Michalince się podobało, choć wydawało się nam, że była zszokowana tym, że jedzie w czymś innym niż samochód i że odczuwa zimno na nosku i policzkach. Pod koniec spaceru zawiał kilka razy wiatr ( w twarze ) i nasza córcia spanikowała. Wyglądało to tak, jakby próbowała wziąć oddech, ale nie umiała albo się bała wziąć oddech. Nie wiemy czy to nadmiar powietrza tak działa, czy złe oddychanie u Misi, a może małe dzieci tak mają?




Myśleliśmy, że po powrocie Misia uśnie. Ale gdzież tam! Zaczęła chodzić jak nakręcony samochodzik :)
Wieczorem uczyliśmy Michalinkę, jak się odpowiada, gdy się chce coś jeść, a jak się odpowiada, gdy się nie chce. Do tej pory kruszynka potrafiła zazwyczaj powiedzieć "nie", ze słowem "tak" to różnie bywało. A więc Żaneta podawała mi jabłko, a ja najpierw mówiłem "nie" i kręciłem przecząco głową, a po chwili Żaneta ponownie pytała mnie czy chcę jabłko, a ja odpowiadałem "tak", potwierdzając skinięciem głowy. Później zamieniliśmy się rolami i to Żaneta była królikiem doświadczalnym :) Szkoda, że nie widzieliście miny Michalinki! Jej i tak duże oczy powiększyły się chyba o połowę, zrobiła zdziwioną minę w iście aktorskim stylu i powiedziała coś niby "a cilo sity gowe?" Miało to chyba znaczyć "a co wy robicie?" albo "co się wam stało w głowę" :P. Było cudownie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz