Wszystkie posty oraz zdjęcia w postach na tym blogu są naszą własnością! Nie wyrażamy zgody na kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez naszej zgody. W wypadku naruszenia praw autorskich, na podstawie art. 78, art.81 Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. Dz. U. 1994, nr 24, poz. 83, tekst jednolity: Dz. U. 2006, nr 90, poz. 631, sprawa zostanie skierowana do odpowiednich organów.

wtorek, 5 stycznia 2010

Pamiętam jak pachniałaś...

Kochana Mamusiu! Dawno się nie odzywałam, ale wiesz, że jestem mała i mogę pisać tylko rączkami Tatusia :) W przerwach pomiędzy spacerkami, jedzonkiem i spaniem przypominałam sobie chwile z mojego krótkiego, ale pięknego życia. Chciałam Ci dzisiaj podziękować ( tak bez okazji bo przecież nie trzeba zawsze mieć okazji by okazywać sobie miłość ) za wszystko co dla mnie zrobiłaś. Pamiętam, jak byłam u Ciebie w brzuszku, jak mnie głaskałaś, śpiewałaś, opowiadałaś bajki, jak puszczałaś mi bobasową muzykę, jak mówiłaś mi "kocham Cię kruszynko". Muzyka bobasa podoba mi się do dzisiaj, jest dla mnie jak smoczek i jak huśtawka, uspokaja i pobudza do skakania w zależności od piosenki. Mamusiu, pamiętam ile czasu poświęciłaś na pomoc w mojej przeprowadzce, jak wtedy szybko biło Ci serduszko, pamiętam ból, który przeżywałaś, pamiętam wreszcie jak pachniałaś gdy wreszcie zobaczyłam inny świat i przytuliłam się do Ciebie po raz pierwszy. Dziękuję Ci Mamusiu. Dziękuję za każdą minutę spędzoną z Tobą - z najlepszą Mamą na świecie. Wiesz, że tego dnia urodziło się w Polsce około 1500 dzieci, a na świecie ponad 30000! A ja miałam szczęście trafić na Ciebie :* Twój dotyk jest jak promyk słońca, uwielbiam się w Ciebie wtulać, robić te wszystkie śmieszne miny, opowiadać co mi się śniło ( choć wiem, że mnie nie rozumiesz ), spacerować z Tobą, gonić się, bawić w "a kuku" i robić wiele innych rzeczy. Zastanawiałaś się ostatnio z Tatusiem, czemu od 2 miesiąca życia nie potrzebuję smoczka, czemu gdy kładziecie mnie spać pokazuję rączką na swoje łóżeczko i dlaczego gdy rano wstanę, to Was nie wołam płaczem. To proste Mamusiu - od poczęcia czułam się przy Tobie bezpieczna. Wiem, że gdy idę spać to jesteś za ścianą, podobnie gdy się obudzę. Wiem, że jak wychodzisz do pracy, to niedługo wrócisz. Wiem, że nigdy mnie nie opuścisz. Bardzo Cię kocham Mamusiu! A teraz przypomnij sobie najpiękniejsze nasze chwile...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz