Wszystkie posty oraz zdjęcia w postach na tym blogu są naszą własnością! Nie wyrażamy zgody na kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez naszej zgody. W wypadku naruszenia praw autorskich, na podstawie art. 78, art.81 Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. Dz. U. 1994, nr 24, poz. 83, tekst jednolity: Dz. U. 2006, nr 90, poz. 631, sprawa zostanie skierowana do odpowiednich organów.

czwartek, 3 grudnia 2009

Halo! Jestem mała strojnisia

Moi rodzice często ze sobą rozmawiają przez takie pudełko ( wiem już, że to telefon ) , więc podglądnęłam ich i sama też potrafię :)
Zadzwonię do taty! 
 Halo? Cześć tata! Czekaj przełożę telefon do drugiego ucha...
 No! Teraz możemy rozmawiać. Co słychać tatku? 
 Ooo! Coś nas rozłączyło... Trudno...
 Sprawdzę jak smakuje...
 Powiem Wam kochani,  że dużo już rozumiem. Na przykład, gdy rodzice mówią HALO ja przykładam telefon lub swoją rączkę do ucha. Jak mówią ZATAŃCZ, TAŃCZ to ja tańczę ( czasami ), mówią DAJ ( jakąś rzecz ) - to daję, BRAWO, MASZ, NIE WOLNO itp.
Do mówienia mi się tak bardzo nie spieszy jak do chodzenia. Kroczek sama zrobię, a potem bęc.

A teraz pokażę Wam co rodzice kupili mi na allegro i zawartość paczki z Niemiec :)
W Bengusiowych ubrankach :

Posyłam Wam oczko ;)
 Fajny ten dżins!
 Elegancka bluzeczka co nie?
 Wszystkiego muszę spróbować :) :P
 Dziękuję za gratisy! :*
A to moje piękne ubranka i misio, które dostałam paczką z Niemiec od mojej Cioci Oli, Wujka Marka i Kuzynów - starszego Tima i bliźniaków Adriana i Patricka.
Już nie umiem się doczekać kiedy założę te śliczne spodenki i bluzki, ale muszę poczekać aż troszkę podrosnę ( parę centymetrów ).
Bardzo Dziękuję !
Posyłam Wam tysiące buziaków! :*:*:*
Moje Puchatkowe ubranka!

P.S. Mój tatuś wystąpi dziś w odcinku W11 pt. "HANIA" ( jak coś to mama dopisała ). Zapraszam przed telewizory o 20.45 na TVN :) Pa, Misia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz