Wszystkie posty oraz zdjęcia w postach na tym blogu są naszą własnością! Nie wyrażamy zgody na kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez naszej zgody. W wypadku naruszenia praw autorskich, na podstawie art. 78, art.81 Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. Dz. U. 1994, nr 24, poz. 83, tekst jednolity: Dz. U. 2006, nr 90, poz. 631, sprawa zostanie skierowana do odpowiednich organów.

środa, 17 czerwca 2009

Mój Tatuś złym człowiekiem!

Kilkanaście dni temu mój Tatuś zagrał w kolejnym odcinku serialu "W11" pt. "Terapia". Kilka zdjęć z tego odcinka ściągnęła moja Mamusia ze strony www.w11.onet.pl i zamieszczamy je poniżej :)
 
 
 
Jak się już zapewne domyśliliście po zdjęciach, Tatuś grał w tym filmie złego człowieka, który krzywdził innych ludzi. Za to został skazany na 10 lat więzienia ( oczywiście w filmie :) ). I dobrze! Mamusia uważa, że złych ludzi trzeba ukarać za to, że nie szanują innych osób. A ja się z Mamusią zgadzam!!!
P.S. Dobrze, że mam tak kochanych rodziców! Mamusia nigdy się nie złości, a Tatuś bywa zły tylko na niby - w filmach :P
Misia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz