Wszystkie posty oraz zdjęcia w postach na tym blogu są naszą własnością! Nie wyrażamy zgody na kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez naszej zgody. W wypadku naruszenia praw autorskich, na podstawie art. 78, art.81 Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. Dz. U. 1994, nr 24, poz. 83, tekst jednolity: Dz. U. 2006, nr 90, poz. 631, sprawa zostanie skierowana do odpowiednich organów.

wtorek, 5 maja 2009

Moje skarby świata - jestem bogata!

Witamy po długiej przerwie. Przepraszamy za tą nieobecność, ale jakoś zmęczenie powodowało, że nic nie pisaliśmy. Wybaczcie kochani! :) Dziś chciałam napisać o podobieństwie tatusia i córeczki :), a raczej pokazać Wam jak bardzo są do siebie podobni...
Adaś jako bobas :)
 Michalinka
 Tata Adaś na brzuszku :) ( na zdjęciu z mamą )
 Misia na brzuszku
 Czyż nie są do siebie podobni? Jak na razie Misia urodę ma po tatusiu, dobrze , że nie ma płaczliwości po tatusiu, bo to by dopiero było... :) Adam jak był mały bardzo często płakał. Nawet nie można z nim było wsiąść do autobusu, bo wył głośniej niż syrena straży pożarnej :) Misia za to jest bardzo grzeczna. Nawet stęskniliśmy się za wołaniem o mleczko, ponieważ Kruszynka gdy jest głodna "wcina" swoje paluszki i czeka grzecznie aż rodzice przyniosą mleczko :) Doskonale się z naszą córcią rozumiemy. Wiemy kiedy jest zmęczona,  kiedy się czegoś wystraszyła... Misia jak na razie uśmiecha się tylko w domu, prawie co chwile, gdy się coś do niej powie lub nawet popatrzy z uśmiechem to ona również się cudownie uśmiechnie. ALE niestety nie chce się śmiać na spacerku i ogólnie jak gdzieś idziemy, tylko w domku. Myślę, że to dlatego, że doskonale zna już swoje mieszkanko, a na "zewnątrz" wszystkiego jest ciekawa, że non stop się rozgląda i obserwuje.

Czasem nie mogę powstrzymać łez ze wzruszenia jak widzę moje dwie najwspanialsze osoby jak się bawią, lub jak tatuś śpiewa i rozmawia. Jestem ogromnie szczęśliwa, że mam tak wspaniałą rodzinę.
Może uda mi się jeszcze znaleźć pracę, szukam cały czas - zobaczymy - trzymajcie kciuki :)

Adasiu, Michalinko - Kocham Was całym sercem! :*
Mama Żaneta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz