Wszystkie posty oraz zdjęcia w postach na tym blogu są naszą własnością! Nie wyrażamy zgody na kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez naszej zgody. W wypadku naruszenia praw autorskich, na podstawie art. 78, art.81 Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. Dz. U. 1994, nr 24, poz. 83, tekst jednolity: Dz. U. 2006, nr 90, poz. 631, sprawa zostanie skierowana do odpowiednich organów.

niedziela, 26 kwietnia 2009

Na tropie piękna przyrody

Wczoraj wykorzystaliśmy z rodzicami piękną pogodę i wyruszyliśmy do parku, żeby poobserwować piękno przyrody. Był to mój pierwszy spacer po prawdziwym parku!
 Już od rana byłam uśmiechnięta...
 ...ale tuż przed wyjściem nie mogłam powstrzymać radości!!!
 Do parku wyruszyłam w moim pięknym kabriolecie :)
 Co jakiś czas odpoczywaliśmy, bo Mamusię i Tatusia bolały nogi. Dziwne, mnie nie bolały :)
 
 W trakcie poszukiwania piękna przyrody, Tatuś nie mógł oczywiście nie uchwycić pięknej Mamusi :):):)  
 
 Rodzice fotografowali, nawet takie mało zauważalne dla innych, piękne kwiatuszki i gałązki drzew

Poniżej najpiękniejsze zdjęcia ptaszków i zwierzątek, które mnie się bardzo spodobały
 
 
 
 
Te wszystkie zwierzęta ( flamingi, lamy i owieczki ) były w ZOO, ale do środka nie wchodziliśmy.  Mamusia i Tatuś obiecali, że już niedługo wybierzemy się zobaczyć jakie inne zwierzątka mieszkają w ogrodzie zoologicznym. Rodzice twierdzą, że nie popierają trzymania w zamknięciu zwierząt, ale mają świadomość, że czasami, jako zwykli ludzie, nie mamy  na niektóre rzeczy wpływu...
Misia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz