Wszystkie posty oraz zdjęcia w postach na tym blogu są naszą własnością! Nie wyrażamy zgody na kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez naszej zgody. W wypadku naruszenia praw autorskich, na podstawie art. 78, art.81 Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. Dz. U. 1994, nr 24, poz. 83, tekst jednolity: Dz. U. 2006, nr 90, poz. 631, sprawa zostanie skierowana do odpowiednich organów.

piątek, 27 lutego 2009

Moja pierwsza paczka!!!

 Dzisiaj, gdy smacznie spałam, zadzwonił listonosz. Powiedział: "Paczka do Michaliny M.". Do mnie? Niemożliwe! Wydawało mi się, że to musi być sen, więc dalej sobie drzemałam.
Gdy tak leniuchowałam, poczułam, że coś się wokół mnie zmieniło! Obok mnie pojawił się zajączek i kartka z życzeniami!
 Kartka z serduszkiem :P
 Gdy Tatuś zaczął na głos czytać tekst z kartki - a było tam napisane "Droga Misiu!" - zaczęłam się budzić. To jednak nie był sen!!!
 Dostałam prezent! Pierwszą paczkę! I to od kogo!? Od Tosia! Nie wierzę...
Mam 14 dni i już mam tak fajnego kolegę? :) :) :)
 Jaki śliczny zajączek :) Jaki ma super szaliczek!
Tosio - dziękuję! Nie spodziewałam się...
 No więc mogę teraz spokojnie spać dalej - w końcu noworodki śpią po kilkanaście godzin dziennie :)
 Będę śniła o zajączku i o ... moim koledze Tosiu
 Tylko niech nikt nie próbuje mi ruszać mojego pluszaka!!!
On jest tylko mój. Od Tosia go dostałam! :)

TOSIU - :* 
Misia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz