Wszystkie posty oraz zdjęcia w postach na tym blogu są naszą własnością! Nie wyrażamy zgody na kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez naszej zgody. W wypadku naruszenia praw autorskich, na podstawie art. 78, art.81 Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. Dz. U. 1994, nr 24, poz. 83, tekst jednolity: Dz. U. 2006, nr 90, poz. 631, sprawa zostanie skierowana do odpowiednich organów.

wtorek, 24 lutego 2009

Michelle z Katowic :)


Ta piosenka poświęcona innej Michalinie, wyśpiewana przez Beatlesów, bardzo nam się spodobała i dlatego wykorzystaliśmy ją w przygotowaniu filmu. Kochamy Cię skarbie i mamy nadzieję, że kiedyś zrozumiesz ile dla nas znaczysz :) Nasza Michelle :*

Michelle (Lennon/McCartney)

Michelle, ma belle.
These are words that go together well,
My Michelle.

Michelle, ma belle.
Sont les mots qui vont tres bien ensemble,
Tres bien ensemble.

I love you, I love you, I love you.
That's all I want to say.
Until I find a way
I will say the only words I know that
You'll understand.

I need to, I need to, I need to.
I need to make you see,
Oh, what you mean to me.
Until I do I'm hoping you will
Know what I mean.

I love you.

I want you, I want you, I want you.
I think you know by now
I'll get to you somehow.
Until I do I'm telling you so
You'll understand.

I will say the only words I know that
You'll understand, my Michelle.


W wolnym tłumaczeniu ( przepraszamy za błędy ):

Michelle, moja kochana,

To są słowa, które dobrze do siebie pasują,
Moja Michelle.

Michelle, moja kochana,

To są słowa, które dobrze do siebie pasują,
Dobrze do siebie pasują.

Kocham cię,

Kocham cię,
Kocham cię,
To wszystko, co chcę powiedzieć,
Dopóki nie znajdę innej drogi,
Będę mówił tylko te słowa, które znam
I które ty możesz zrozumieć.

Michelle, moja kochana,

To są słowa, które dobrze do siebie pasują,
Dobrze do siebie pasują.

Chcę,

Chcę,
Chcę,
Chcę, żebyś zobaczyła,
Co dla mnie znaczysz,
Ale dopóki co, mam nadzieję, że wiesz,
Co mam na myśli.

Kocham cię...


Pragnę cię,

Pragnę cię,
Pragnę cię,
Myślę, że już teraz to wiesz,
Jakoś do Ciebie dotrę,
Ale dopóki co, mówię do Ciebie tak,
Abyś mnie zrozumiała.

Michelle, moja kochana,

To są słowa, które dobrze do siebie pasują,
Dobrze do siebie pasują.

Będę mówił tylko te słowa
, które znam
I które ty możesz zrozumieć,
Moja Michelle.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz