Wszystkie posty oraz zdjęcia w postach na tym blogu są naszą własnością! Nie wyrażamy zgody na kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez naszej zgody. W wypadku naruszenia praw autorskich, na podstawie art. 78, art.81 Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. Dz. U. 1994, nr 24, poz. 83, tekst jednolity: Dz. U. 2006, nr 90, poz. 631, sprawa zostanie skierowana do odpowiednich organów.

czwartek, 1 stycznia 2009

Halooo, tu jestem :)

Witajcie. Mam na imię Michalinka. Jeszcze nie potrafię mówić, ale w jakiś sposób udało mi się założyć tego bloga, chyba rękami tatusia :)
Chciałam na początku pokazać Wam, jaką cudowną bluzkę nosi moja Mamusia.
Prawda, że śliczna?

Moja Mamusia jest najwspanialsza na świecie i nie wyobrażam sobie mieszkać w brzuszku innej mamusi.
 Już od pierwszych dni, kiedy zadomowiłam się w Jej brzuszku, troszczy się o mnie, nie pije alkoholu, nie pali, głaszcze mnie codziennie, śpiewa mi piosenki, bawi się ze mną. Jest po prostu cudowna!!!

Byłam z Nią już:

na meczu piłkarskim ( strasznie tam hałasowali - ale Mamusia nie wiedziała wtedy, że już jestem w Jej brzuszku )
 w chorzowskim ZOO
 w Warszawie ( ogromne miasto - poznałam po tym, jak długo spacerowała z Tatusiem )
 w Krakowie
 w Wieliczce ( nawet fajnie, ale można dostać "klaustrofobii" - tak powiedział jeden ze zwiedzających )
 we Wrocławiu
 w Zakopanym ( ciśnienie mi skoczyło )
 w Berlinie ( nie wiem co to za miasto, ale jakoś w ogóle nie rozumiałam ludzi, którzy tam mieszkają - co jakiś czas słyszałam imię "Danke", mówili tak w sklepie, ale nie wiem o jaką Dankę chodziło )
 a ostatnio nawet w telewizji ( i to dwukrotnie ) - podobno Tatuś nieźle kłamie
 Przypuszczam, że będę kochała ptaszki, inne zwierzęta i w ogóle całą przyrodę, gdyż moja Mamusia też taka jest!!!
Mamusiu! Kocham Cię!!!
Misia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz